Znajdujesz się na archiwalnej stronie Urzędu Gminy w Krościenku nad Dunajcem.


Strona została przeniesiona na adres:
www.kroscienko.pl

































archiwum > Wiadomości > Wnioski o Świadczenie „Dobry Start”

Wnioski o Świadczenie „Dobry Start”

Kierownik GOPS w Krościenku nad Dunajcem informuje, że:

wnioski o Świadczenie „Dobry Start” są przyjmowane:

od 1 lipca 2020 r. do 30.11.2020 w formie elektronicznej

od 1 sierpnia 2020 r. do 30.11.2020 w formie tradycyjnej (papierowej)

Elektroniczne składanie wniosku zapewnia komfort i bezpieczeństwo bez wychodzenia z domu, bez kolejek i stresu.

Wniosek można składać online przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/, przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS.

Wykaz banków obsługujących program „Dobry Start”:

Alior Bank SA, Bank Millennium SA, Bank Pekao SA, Bank Pocztowy SA, Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze, Credit Agricole Bank Polska SA, Getin Noble Bank SA, ING Bank Śląski SA, mBank SA, Nest Bank S.A, PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo), SGB-Bank SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze.

Baner