Znajdujesz się na archiwalnej stronie Urzędu Gminy w Krościenku nad Dunajcem.


Strona została przeniesiona na adres:
www.kroscienko.pl

































archiwum > Informacje samorządowe > Ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. księgowości

Ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. księgowości

Ogłoszenie

Wójta Gminy Krościenko nad Dunajcem

o ponownym naborze na wolne stanowisko urzędnicze

referenta ds. księgowości

 

I. Nazwa i adres jednostki:

   Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, 34-450 Krościenko nad Dunajcem Rynek 35

II. Określenie stanowiska urzędniczego: referent ds. księgowości w Referacie Finansowo    

    – Podatkowym.       

III. Wymagania niezbędne

  1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.                                                                                                                                                   

  2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,                             

  3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                               

      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4) co najmniej trzyletni staż pracy w księgowości

  5) wykształcenie wyższe – ekonomiczne preferowana rachunkowość

  6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,                                                    

IV. Dodatkowe wymagania

  1) biegła obsługa komputera – pakiet Microsoft Office i programów do księgowania

  2) znajomość przepisów regulujących ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach     

      publicznych, ustawy o samorządzie  gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,

  3) umiejętność pracy w zespole,

  4) umiejętność sprawnej organizacji pracy,

  5) obowiązkowość, dokładność i umiejętność analitycznego myślenia,

  6) operatywność i komunikatywność,

V. Zadania wykonywane na stanowisku:

1) dekretowanie i przygotowywanie do wypłaty rachunków Urzędu Gminy i ich

    prawidłowa klasyfikacja,    

 2) współudział w inwentaryzacji środków rzeczowych, udzielanie instruktażu osobom  

     odpowiedzialnym materialnie za stan środków rzeczowych,

 3) rozliczanie inwentaryzacji,

 4) kompletowanie deklaracji odpowiedzialności materialnej, aktualizacja deklaracji,

 5) sporządzanie faktur, rat za dzierżawy i czynsze

 6) sporządzanie przelewów bankowych,

 7) prowadzenie kart magazynowych

 8) rozliczanie umów cywilnoprawnych

 9) prowadzenie szczegółowej analityki z tytułu dzierżaw, wieczystego użytkowania

     gruntów, czynszów najmu lokali, opłat za trwały zarząd, opłat za korzystanie z

     przystanków komunikacyjnych, ryczałtów samochodowych, diet radnych i   

     sołtysów, świadczeń z ZFŚS

10) prowadzenie analityki z tytułu zabezpieczenia wykonywania robót inwestycyjnych             

11) sporządzanie ewidencji sprzedaży VAT i ewidencji nabycia towarów VAT  oraz

       sporządzanie deklaracji gminnych VAT.

12) prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania  (druki inwentaryzacyjne,

      dowody wypłaty KW )     

13) prowadzenie ewidencji spłat kredytów i odsetek od kredytów,

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 1) praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Krościenko nad Dunajcem

 2) praca na pełny etat, w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do środy,

     czwartek od 9:00 do 18:00, piątek od 7:30 do 14:30

 3) praca przy monitorze komputerowym.

VII. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krościenko nad Dunajcem,

w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej

i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu

obowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami ( o których mowa poniżej) kopii

dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys – curriculum vitae, z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;

3) kserokopie świadectw pracy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane

    kwalifikacje;

6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

7) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie /jest obywatelem Unii Europejskiej

    lub innego państwa, któremu przysługuje na podstawie umów między narodowych lub  

    przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na   

    terytorium RP    

8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

    korzystaniu w pełni z praw publicznych,   

9) oświadczenie kandydata  o niekaralności za umyślnie przestępstwa ścigane z oskarżenia  

    publicznego lub umyślnie przestępstwa skarbowe(w przypadku zatrudnienia kandydat  

    zobowiązany zostanie do dostarczenia  zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)

10) podpisane pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych

    osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia

          29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,                                                            

   11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na

         stanowisku referenta.

12) kandydat nieposiadający obywatelstwa polskiego, znajomość języka polskiego potwierdza

   kserokopią dokumentu określonego w przepisach o służbie cywilnej.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nie uzyskania pozytywnej oceny formalnej.

IX. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu pokój

nr 1 lub przesłać listownie na adres Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem 34 – 450 Krościenko nad Dunajcem Rynek 35  do dnia  10.06.2016 r. do godziny 14:00 – decyduje data wpływu do urzędu.

Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętych kopertach  z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko referenta do spraw księgowości"

Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje pod nr tel. 18 262 30 77

X. Uwagi

Po upływie terminu składania dokumentów zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających wymogi formalne. Następnie zostanie przeprowadzona procedura kwalifikacyjna zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Krościenko nad Dunajcem.   Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszej rekrutacji. Numer telefonu należy zamieścić w dokumentach aplikacyjnych.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.kroscienko-nad-dunajcem.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.

 

                                                                                     Zastępca Wójta Gminy Krościenko nad Dunajcem  
                                                                                           mgr Ryszard Wojtarowicz                        

 

Krościenko nad Dunajcem 30 maj 2016 rok

Dokumenty do pobrania:

Oświadczenie przetwarzanie danych

Oświadczenia

Baner