Wójt Gminy Krościenko nad Dunajcem ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji
Wójt Gminy Krościenko nad Dunajcem
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji
I. Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem Rynek 35,
34-450 Krościenko nad Dunajcem
II. Stanowisko; referent ds. promocji
Wymiar zatrudnienia: pełny etat ( 40 godzin tygodniowo )
III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie
2) staż pracy min. 3 lata na samodzielnym stanowisku
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw
publicznych;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) doświadczenie w organizacji imprez, konferencji, wydarzeń o różnym charakterze
i zasięgu,
7) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
8) posiada wykształcenie średnie
2. Wymagania dodatkowe
1) wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
2) dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
3) zdolność szybkiego przyswajania informacji,
4) dyspozycyjność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność
5) zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym,
gospodarczym i politycznym,
6) pisemna swoboda wypowiedzi,
7) umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów,
8) łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi,
9) odporność na stres,
10) znajomość ustaw: prawo prasowe, o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość zagadnień z zakresu sportu, turystyki, kultury, kultury fizycznej,
11) umiejętność wyszukiwania programów pomocowych w celu uzyskania
dodatkowych środków na zadania realizowane przez Gminę,
12) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
IV. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy,
2) prowadzenie spraw związanych z imprezami promującymi gminę, targami,
konferencjami,
3) współudział w opracowaniu harmonogramu imprez oraz ich budżetu,
4) prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją imprez organizowanych
przez Urząd Gminy,
5) współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi,
twórcami i przedsiębiorcami , klubami w zakresie szeroko rozumianego sportu,
rekreacji i turystyki i promocji,
6) współpraca z jednostkami gminy i instytucjami zewnętrznymi w zakresie promocji
7) prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze środkami masowego przekazu,
8) prowadzenie spraw z zakresu kultury, sportu i turystyki
9) prowadzenie spraw związanych z gminnymi instytucjami kultury, w tym
prowadzenie ewidencji instytucji kultury oraz koordynowanie współpracy
kulturalnej,
10) współdziałanie z instytucjami kultury w zakresie podejmowania wspólnych
przedsięwzięć kulturalnych,
11) przygotowywanie i gromadzenie materiałów reklamowo – informacyjnych i
materiałów promocyjnych,
12) prowadzenie bazy danych o gminie w tym informacja turystyczna, 13) rozliczanie środków przyznanych na cele promocyjne
14) rozwijanie kontaktów z innymi gminami, samorządem powiatowym i wojewódzkim
oraz organizacjami krajowymi i zagranicznymi w celu wspólnych działań
promujących Gminę.
15) sporządzanie dokumentacji fotograficznej z imprez oraz przedsięwzięć
promocyjnych
16) pozyskiwanie dodatkowych środków na rozwój sportu, turystyki i kultury oraz
promocji
17) przygotowanie projektów uchwał oraz programów związanych ze sportem,
kulturą fizyczną, turystyką, promocją Gminy oraz inicjowanie rozbudowy
infrastruktury,
18) inspirowanie i integrowanie środowiska poprzez sport, turystykę, kulturę fizyczną,
19) pozyskiwanie, kompletowanie i przetwarzanie informacji o programach unijnych,
dostępnych funduszach kierowanych do gmin, placówek oświatowych, jednostek
kultury, przedsiębiorców,
20) inicjowanie działań związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie
projektów ze źródeł pozabudżetowych, w tym ze środków UE.
21) prowadzenie spraw związanych z wydaniem zezwolenia na przeprowadzenie
imprezy masowej.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy – na parterze budynku
2) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze.
3) czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
4) bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
5) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krościenko
nad Dunajcem w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia
osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
1) życiorys ( CV) z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;
2) kserokopia dowodu osobistego;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie w pracy na podobnym
stanowisku;
5) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
6) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku
pozostawania w stosunku pracy;
7) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym ds. promocji,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne
przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydat jest zobowiązany do
dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK)
10) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe 11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z poźn. zm.);
12) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z późn. zm.) zobowiązany jest do złożenia wraz z
dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze referent ds. promocji Gminy” w terminie do 11 marca 2016 r. do godz. 10.00 w Urzędzie Gminy Krościenko nad Dunajcem Rynek 35 (pokój nr 1 – Sekretariat ).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
IX. Informacje dodatkowe
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Nr 120 5. 2013 Wójta Gminy Krościenko nad Dunajcem
z dnia19 czerwca 2013 r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Krościenko nad Dunajcem
Postępowanie dotyczące naboru przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy.
Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony 3 miesięce, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zostanie zawarta kolejna umowa.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie-
pisemnie lub telefonicznie.
Informacja o wynikach konkursu podana zostanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.kroscienko-nad-dunajcem.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krościenko nad Dunajcem oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Wójt Gminy
Krościenko nad Dunajcem
mgr Jan Dyda
Krościenko nad Dunajcem 24.02. 2016 r.
kwestionariusz osobowy dla kandydata